RE-OCA

Serwis Apple & Samsung

  • ul. Szymanowska 145
  • 96-515 Teresin
  • NIP: 1132919717
  • REGON: 365562011
Trasa dojazdu
+48 882 465 153
serwis@re-oca.pl

Zapraszamy do serwisu

od pn. do pt.: 10:00 – 18:00

Pamiętaj, że oferujemy możliwość zamówienia darmowego kuriera po Twój sprzęt. Jeśli masz dodatkowe pytania związane z serwisem lub współpracą – skorzystaj z formularza lub zadzwoń do nas.

Porozmawiajmy

Masz pytania? zapraszamy do kontaktu poprzez formularz

    Często zadawane pytania

    Zanim zapytasz, sprawdź czy nie udzieliliśmy już odpowiedzi :-)

    Czas naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki jaka występuje na urządzeniu. Standardowe naprawy, polegające na wymianie podzespołów, realizujemy w czasie od 1 godziny do max. 3 dni roboczych. W przypadku napraw MacBooków, iPadów i iMaców czas realizacji może się wydłużyć do 7 dni.

    Naprawy płyt głównych, zalanych urządzeń i urządzeń przeznaczonych do odzysku danych wymagają pełnej diagnostyki, przez co czas realizacji może być dłuższy niż przy standardowych naprawach. Takie usterki wykonujemy na ogół w czasie 1 – 7 dni.

    Ponieważ wszystkie naprawy płyt głównych i odzysku danych wykonujemy na miejscu, zdarzają się też takie sytuacje, że naprawę płyty głównej wykonujemy nawet w ciągu kilku godzin!

    Jeśli chcesz skorzystać z naprawy wysyłkowej, zamów darmowego kuriera tutaj. Do wykonania pełnej diagnozy Twojego urządzenia przy przyjęciu oraz testów po naprawie, potrzebujemy kodu blokady telefonu. W przypadku odmowy jego udzielenia, nie możemy udzielić gwarancji na zrealizowane naprawy.

    Urządzenie zabezpiecz na czas transportu. Włóż do szczelnego woreczka. Do zabezpieczenia przed uderzeniami możesz użyć np. folii bąbelkowej lub gazet, a całość zapakuj w tekturowe pudełko.

    Nie potrzebujesz żadnej etykiety. Kurier przywiezie ją ze sobą i odbierze od Ciebie sprzęt.

    Nie jest to konieczne. Nie wymagamy przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych. Ponadto, nie ingerujemy w żaden sposób w dane znajdujące się na urządzeniu.

    Do wykonania pełnej diagnostyki oraz testów przed i po naprawie będziemy potrzebować kod do odblokowania urządzenia. W przypadku braku jego podania nie będziemy mogli wykonać pełnej diagnostyki urządzenia.

    Nie usuwamy danych z urządzenia w trakcie naprawy. W przypadku konieczności wgrania nowego systemu informujemy o ryzyku utraty danych.

    Każda naprawa na płycie głównej wiąże się z ryzykiem utraty danych z urządzenia. Zachęcamy do wykonania kopii zapasowej urządzenia przed oddaniem do naprawy. Na specjalne życzenie Klienta możemy wykonać kopię zapasową urządzenia.

    Nie usuwamy danych z urządzenia w trakcie naprawy. W przypadku konieczności wgrania nowego systemu informujemy o ryzyku utraty danych.

    Każda naprawa na płycie głównej wiąże się z ryzykiem utraty danych z urządzenia. Zachęcamy do wykonania kopii zapasowej urządzenia przed oddaniem do naprawy. Na specjalne życzenie Klienta możemy wykonać kopię zapasową urządzenia.

    Kod blokady urządzenia potrzebny jest, aby wykonać pełną diagnostykę urządzenia przed i po naprawie.

    W przypadku odmowy udzielenia kodu blokady konieczne jest wymazanie danych na urządzeniu, tak, aby można było sprawdzić wszystkie funkcje urządzenia. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej przed dostarczeniem sprzętu do naprawy.

    Naprawa odzysku danych to jedna z najbardziej skomplikowana napraw w naszym serwisie. Realizacja takiej usługi wymaga wielu lat doświadczenia. Oprócz umiejętności poprawnej diagnozy usterki, która spowodowała awarię urządzenia, wykonujemy szereg czynności, jak pomiary urządzenia i sprawdzanie poprawności działania układów. To wszystko składa się na cały proces odzysku danych.

    Rozpoczęcie napraw na płycie głównej i odzysku danych wiąże się z kosztem diagnostyki od 150 zł w górę w zależności od modelu. Opłata ta pobierana na poczet całego kosztu naprawy.

    Po rozpoczęciu napraw i wykonaniu pełnej diagnostyki, aktualizujemy wycenę. Po jej zaakceptowaniu przystępujemy do realizacji naprawy.

    Koszt całkowity naprawy zalanego urządzenia uwarunkowany jest uszkodzeniami, do których doszło na skutek kontaktu z cieczą. Koszt diagnostyki rozpoczyna się od 150 zł i wliczany jest na poczet późniejszej naprawy. Jeśli zdecydujesz się na późniejszą naprawę, nie płacisz kosztów diagnostyki.

    Po wyczyszczeniu wnętrza i sprawdzenia wszystkich podzespołów przedstawiamy pełną ekspertyzę uszkodzeń oraz wycenę naprawy. Dopiero po zaakceptowaniu wyceny przystępujemy do realizacji naprawy.

    Po zalaniu urządzenia należy je jak najszybciej wyłączyć i odciąć zasilanie. Próby jego włączenia lub ładowania mogą spowodować poważne uszkodzenia na płycie głównej. Urządzenie należy wytrzeć z zewnątrz i możliwie jak najszybciej udać się do serwisu. Oddaj urządzenie do RE-OCA na kompleksową diagnostykę po zalaniu, a my zajmiemy się resztą. Oczyścimy urządzenie od środka, usuniemy korozję i sprawdzimy wszystkie komponenty.

    Odzyskanie danych możliwe jest tylko po doprowadzeniu urządzenia do stanu, w którym się uruchamia. Jeżeli Twój iPhone nie może się włączyć, to niestety nie uda Ci samodzielnie zgrać z niego danych. Warto sprawdzić czy naprawa płyty pozwoli na całkowitą naprawę iPhone. Wówczas warto oddać swoje urządzenie do naszego serwisu, gdzie specjalizujemy się w naprawie płyt głównych. Jeśli naprawa płyty nie będzie możliwa, pozostaje ostatnia droga – odzysk danych.

    Rozpoczęcie napraw na płycie głównej i odzysku danych wiąże się z kosztem diagnostyki od 150 zł w górę w zależności od modelu. Opłata ta pobierana na poczet całego kosztu naprawy.

    Po rozpoczęciu napraw i wykonaniu pełnej diagnostyki, aktualizujemy wycenę. Po jej zaakceptowaniu przystępujemy do realizacji naprawy.

    Tak, możemy zdjąć blokadę iCloud.

    Możemy to wykonać na 3 sposoby:

    • zdalnie, usuwając urządzenie z konta iCloud za pomocą witryny iCloud.com
    • podczas wstępnej konfiguracji urządzenia wpisując poprawne logowania iCloud
    • korzystając ze wsparcia Apple i pokazując dokument potwierdzający legalny zakup urządzenia z włączoną blokadą iCloud

    Przepełniona pamięć urządzenia może spowodować awarię naszego iPhone. Dzieje się tak, ponieważ nasze urządzenie nie ma gdzie zapisać plików startowych i przejść do etapu uruchomienia. Naprawa urządzenia jest możliwa, ale niestety nie jest możliwy w tym przypadku odzysk danych. Po naprawie utracimy wszystkie dane.

    Najczęstszym problemem w tym przypadku jest przepełniona pamięć urządzenia. Jeśli iPhone nie ma gdzie zapisać tymczasowych plików startowych, nie może on przejść etapu uruchomienia. Konieczne jest w tym wypadku wymazanie pamięci urządzenia, co wiąże się z utratą wszystkich danych.

    Taki komunikat pojawia się, kiedy zbyt dużą razy wpisaliśmy niepoprawny kod blokady urządzenia.

    W tym przypadku konieczne może być wyzerowanie telefonu i instalacja systemu na nowo.